Skämmes!

Jag har blivit dålig på att blogga på sistone och ändå gör jag absolut ingenting om dagarna. Tar mig inte tid till att plugga heller! Latmasken har flyttat in och verkar inte vilja göra sig nån brådska att försvinna.
Skulle ha behövt packa också men det går inte heller, istället lever jag i en röra! Skulle ha haft någon som pushar mig att ta tag i saker.
Jag hoppas hoppas hoppas att jag får börja flytta i helgen, mina möbler kommer nämligen på fredag så det skulle vara ypperligt!
Ingen som behöver en soffa btw?

Kommentarer
Postat av: jennie

vad är det för soffa? fräsch?

2012-05-15 @ 23:27:43
Postat av: Lina

vadå för soffa?

2012-05-28 @ 14:32:27
URL: http://ballerlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0