Full rulle.

Den här helgen har varit fullspäckad.


Igår var jag och Frida till Sundsvall. Det måste ha sett ut som att jag skulle flytta till min första lägenhet, fasen vad jag köpte mycket saker. Lite annan shopping blev det också men inte mycket, det är inte skönt att springa i affärer med stor mage och vätska i kroppen. Var glad över mina inköpta stödstrumpor, utan dom hade jag aldrig klarat gårdagen.


Och idag har jag varit på ett bröllop. Litet och intimt så jag är verkligen glad över att jag fick dela dagen med dessa fina människor.  Madde sjöng så fint så jag behövde bara se Alex så grät jag.
Bjuder på en bild på brudparet.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det där med shopping är ingen höjdare med stor mage.

Vi höll på med så mycket renovering när jag väntade Ines så vi var ofta till Östersund eller Sundsvall 2 gånger i månaden.

Dock gjorde jag sista trippen första helgen i februari trots att det var den gång det gick bäst:)

2012-05-27 @ 20:02:35
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0