Slut på påsken, slut på mig.

Jag gav upp mitt påskfirande igår. Skulle firat idag också men jag har tydligen inte samma energi som förut.
Jag bestämde mig iaf för att inte fara till mamma idag och istället vara hemma för att plugga och städa eftersom det inte hänt mycket nyttigt innanför mina fyra väggar de senaste dagarna. Men vad gör jag? Jo jag somnar på soffan kl 12 och vaknar 15.30!!
Käkade middag och bestämde mig för att öppna upp den otroligt spännande anatomi boken men jag läste 2 sidor och så gav jag upp igen. Nya tag imorgon! Eller övermorgon :P
<----- Det här är den otroligt spännande boken jag försöker läsa varje dag. Att den är på ca 1000 sidor och på engelska gör den ännu mer spännande.
Å föresten, det vart ingen skoter eller fisk i rajja igår heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0