Noll motivation och noll ork.

De 2 senaste dagarna har jag inte gjort nånting annat än att sova. Jag känner mig inte trött men så fort jag sätter mig ner i soffan somnar jag och kan sova 4-5 timmar utan problem.
Det samma gäller med pluggandet, jag vet att jag måste börja läsa för att kunna åtminstone lite till tentan men jag öppnar boken, läser en sida och blir less. Ge mig motivation!
Jag får väl trösta mig med att det är ett jätte stort ämne och att det troligtvis känns likadant för alla andra i klassen.
Ska ta mig i kragen imorgon och plugga HEEELA dagen. Eller nåt...

Kommentarer
Postat av: Olle

Har du järnbrist kanske :)

2012-04-10 @ 07:43:33
Postat av: Ida

Ingen aning, hade inte det sist jag var till Aina iaf. Jag skyller på en hård påskhelg :P

2012-04-10 @ 13:21:24
URL: http://idasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0