Hej hej hallå igen bloggen!

Som gravid, studerande och allmänt rastlös tror jag att jag behöver öppna bloggen igen för att skriva av mig nånstanns, facebook funkar nämligen inte för sånt.
Jag tror att jag har för lite att göra och för lite folk runt omkring mig för jag retar upp mig på precis allt och alla nu för tiden, vet inte om det är pga alla trevliga gravidhormoner eller om jag bara har lite att fördriva tiden med.
Jag stör mig på att alla ska verka så duktiga hela tiden, både mina vänner på facebook och mina kära klasskamrater. Va fasen måste man dela med sig av allt jämt? Det är ingen som delar med sig av nåt som går dåligt eller när man mår dåligt.
Jag vet att jag gnäller, sån är jag men jag är då inte svartsjuk. Jag trivs med mitt liv och min situation, jag skiter i att folk snackar skit och funderar över om jag har 1,2 eller 40 olika pappor till bebis i magen. Jag bryr mig knappt själv, huvdsaken bebis är frisk.
Nu har jag avreagerat mig lite.
Annars då? I skolan läser vi anatomi just nu, alla i klassen stressar ihjäl sig. Jag då? Jag har inte ens köpt alla böcker än.
Och det är ett jäkla liv på bebis, aldrig en lugn stund. Jo på nätterna, vi har samma rutiner.

Kommentarer
Postat av: erika

är det några böcker jag har så får du ju låna dem om du vill?

2012-04-05 @ 23:29:09
Postat av: Veronica

Å dom rutinerna hänger kvar sedan!! När jag väntade Molly så klev jag upp oftast kring 4.15, började jobba kring 5! Du kan ju förstå hur kul det är nu :) Jag är egentligen ingen morronmänniska!

2012-04-06 @ 08:47:39
Postat av: Ida

Erika jag har redan fixat alla böcker men tack ändå :)



2012-04-06 @ 09:14:49
URL: http://idasofie.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag hoppas nästan det Veronica! Jag kliver hellre upp tidigt på morgonen men jag är egentligen inte nån morgonmänniska heller :P

2012-04-06 @ 09:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0