Positivt och negativt med att vara gravid.

Jag är ensammen väldigt mycket och då vet alla att det kommer en massa tankar. När man är gravid är tankarna många och jobbiga, man funderar för mycket för sitt eget bästa helt enkelt.
Jag har iaf börjat funderat över vad som är positivt och negativt med att vara gravid och vet ni vad? Jag kommer inte på nånting positivt förutom själva bebis då.

Negativt:
Illamående
Onda tuttar
Viktuppgång
Onda leder (eller ont överallt)
Dåligt HUMÖR!
Depression
Vätska i kroppen
Sömnsvårigheter
Tungt att andas
m,m,m,

positivt då
Bebis
???
Nä jag kan inte komma på nåt mer men listan över negativa saker kan säkert växa sig längre men det där var de första sakerna jag kom på.
Så här ser en blek, gravidtjockis i en onepiece ut!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi kanske ska umgås nån kväll och surra lite :) de är inte bara negativa saker med graviditet men ibland väger d över om man är själv mycke :) du är så fin så ;)

2012-04-05 @ 19:33:56
Postat av: Nina

Å jag är en sån som verkligen älskar att vara gravid! Hoppas du kan hitta nått positivt förutom bebben!

Glad påsk!

2012-04-05 @ 19:41:58
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja Elin det är klart vi kan göra det. :) Jag är bara hemma och gör ingenting.

2012-04-06 @ 09:11:08
URL: http://idasofie.blogg.se/
Postat av: Elin

ja är ju som strandad på kvällarna, så du får gärna komma hit och hälsa på nån kväll :)

2012-04-06 @ 14:02:23
Postat av: Sandra B

Fiiiin magen :-)

2012-04-15 @ 16:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0